19 Ocak 2014 Pazar

Ocak'ta Bahar Havası

Eskişehir'de dünden beri o kadar güzel bir hava var ki. Öğle saatlerinde 12 dereceye kadar çıkıyor. Salı günü hatta 16 derece olacakmış. Aslında bu mevsim için hiç normal değil fakat psikolojime şuan öyle iyi geliyor ki anlatamam. Yaşlandıkça kışlar dahada uzuyormuş gibi geliyor bana. Küçükken ise kış gelse de kar yağsa diye bakardık. Yarında sınavım olduğum için ne yazık ki çıkıp bu güzel havanın tadını çıkaramıyorum. Öbür taraftan da evde oturduğum halde derste çalışamıyorum. Sürekli gözlerim pencereye doğru kayıyor ve gökyüzündeki o harika mavi ve beyaz karışımında hayallere dalıp gidiyorum. Ama Allah'tan yarın ki son sınavım. Ondan sonra bir ay sömestr tatili var. Artık biraz evime biraz da kendime vakit ayırabileceğim İnşAllah.
Böyle havalarda temizlik yapmasını çok severim. :) Zaten haftalardır ödev yetiştireceğim, sınavlara çalışacağım derken evime hiç bakamadım. İnanın evime biri gelip evimdeki kaosu görecek diye ödüm kopuyor. :) Okuyunca böyle oluyor. Hadi çalışsam işten sonra işle ilgili yapacak bir görevim olmaz fakat öğrenci olunca ödevler oluyor, quizler oluyor, okul dışında da çalışmak gerekiyor. Böyle olunca da öncelikleri belirlemek gerekiyor. Allah'tan eşim hiç bir zaman bu evler niye böyle dağınık ve ya niye yemek yapmadın dediğini duymadım. Bazı kadınlar eşlerinden ev işlerinde daha yardım isterler fakat benim için eşimin bu konularda bana baskı yapmaması bile destek olarak yeterli. Artık yarından itibaren dip köşe temizliğe başlayabilirim. Bu bile heyecanlandırıyor beni. :) Hele birde geçen Tchibo'da bu hafta satışa çıkan temizlik ürünlerini görünce daha da temizlik yapasım geldi.

Buradan Tchibo'nun sayfasına ulaşabilirsiniz. Tchibo yaklaşık 1950 yıllarında Almanya'da kurulmuştur ve sattıkları harika kahvelerin yanında her hafta tema satışları oluyor. Ben Almanya'da yaşarken annemle hep heyecanla cuma gününü beklerdik bakalım bu hafta neler gelecek diye. Hala Almanya'ya gittiğim zamanlar çarşıya çıktığımızda Tchibo'ya girmeden dönmeyiz. Bu yüzden Eskişehir'deki Espark alışveriş merkezinde bulunmasına da bir o kadar sevinmiştim. Kahvelerini mutlaka öneririm. Bana göre en iyi kahveler orada bulunuyor. Ben en kuvvetli olan African Blue adındaki kahve çeşidini tercih ediyorum. Fakat şuan hamile olduğum için ne yazık ki kahve içemiyorum. :(

Bu günlük yazım birazcık kısa oldu çünkü yarın ki sınavım için birazcık daha çalışsam iyi olacak. :)

Bir şarkıyla veda etmek istiyorum:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder